Para alfa:
BEZKRÓLEWIE
Wadery:
Imię: Gryka
Płeć: Wadera
Wiek: Starsza
Stanowisko: Medyk
Cechy: Jest dobroduszna i nigdy nie odmawia pomocy, nawet, jeśli wymaga to poświęcenia. Zawsze czuje się za coś odpowiedzialna.
Rodzina: większość nie żyje, zostały tylko córki: Błarka i Szełka oraz syn, Marmałd.
Historia: tu mieszka od zawsze.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Szybkość: 2
Siła: 18
Zwinność: 10
Suma: 30
Imię: Szełka
Płeć: Wadera
Wiek: Dorosła
Stanowisko: Opiekun szczeniąt
Cechy: Jest romantyczna i nie stroni od towarzystwa innych wilków. Uwielbia szczenięta - i to niejako definiuje ją jako wilczycę. Niestety na razie nie ma swojego potomstwa.
Rodzina: Matka - Gryka, siostra - Błarka, brat - Marmałd
Historia: tu mieszka od zawsze.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Imię: Błarka
Płeć: Wadera
Wiek: Starsza
Stanowisko: Poseł
Cechy: Błarka jest skryta i raczej nierozmowna. Jest samotniczką. Cechuje ją wierność i skromność. Szybko rezygnuje z podejmowanych własnołapnie inicjatyw, gdyż brak jej pewności siebie. Dopiero gdy przychodzi jej wypełniać zadania posła, ujawnia się pewna siła jej charakteru. Całą sobą oddana pracy, gdyż to tam może spełniać się w dziedzinie, w której wiedzy pozazdrościć mógłby jej niejeden młokos.
Rodzina: matka - Gryka, siostra - Szełka, brat - Marmałd, partner - Wasyl, syn - Cień
Historia: Tu mieszka od zawsze.
Ciekawostki:
Umiejętności:
Imię: Czereśnia
Płeć: Wadera
Wiek: Dorosła
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Jest roztrzepana i ma słabą pamięć. Wszędzie widzi przygodę i jest z natury wesoła. Towarzyska. Można na niej polegać jak na Zawiszy, dopóki nie wymaga to od niej zbyt dużego użycia sprytu.
Rodzina: Chyba już nie żyje, ale pozostał syn - Kryzys
Historia: Dotarła tu, gdy była bardzo młoda. Została wyrzucona ze swojej starej watahy, gdyż matka nie zdołała wykarmić całego jej rodzeństwa.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Imię: Marlena
Płeć: wadera
Wiek: dorosła
Stanowisko: zielarz
Cechy: jest tajemnicza i ma dosyć zawiłą osobowość. Stara się żyć dobrze z wszystkimi, jednak nie zawsze jej to wychodzi. Nie rozumie brutalności i nieszczerości świata teraźniejszego. Idealistka. Nie chce nikomu przyznać się do swoich zainteresowań.
Rodzina: został jej tylko partner, Ulryk
Historia: mieszka tu od urodzenia.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Imię: Deletja
Płeć: Wadera
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Bardzo pracowita i ambitna istota, aczkolwiek dosyć nieśmiała. W stosunku do obcych jest nastawiona neutralnie. Wciąż jeszcze zdarza jej się zachowywać jak dziecko.
Rodzina: Miała naturalnie rodziców, i jedną siostrę. Jej partnerem jest Marmałd.
Historia: Urodziła się w odległych stronach. Została wygnana ze swojej watahy z nieznanych przyczyn. Po pewnym czasie zagrzała miejsce w Watasze Szarych Jabłoni.
Ciekawostki: Wzory na jej futrze fosforyzują.
Umiejętności:
Historia: tu mieszka od zawsze.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Szybkość: 5
Siła: 4
Zwinność: 15
Suma: 24
Imię: Błarka
Płeć: Wadera
Wiek: Starsza
Stanowisko: Poseł
Cechy: Błarka jest skryta i raczej nierozmowna. Jest samotniczką. Cechuje ją wierność i skromność. Szybko rezygnuje z podejmowanych własnołapnie inicjatyw, gdyż brak jej pewności siebie. Dopiero gdy przychodzi jej wypełniać zadania posła, ujawnia się pewna siła jej charakteru. Całą sobą oddana pracy, gdyż to tam może spełniać się w dziedzinie, w której wiedzy pozazdrościć mógłby jej niejeden młokos.
Rodzina: matka - Gryka, siostra - Szełka, brat - Marmałd, partner - Wasyl, syn - Cień
Historia: Tu mieszka od zawsze.
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość: 12
Siła: 13
Zwinność: 12
Suma: 37
Imię: Czereśnia
Płeć: Wadera
Wiek: Dorosła
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Jest roztrzepana i ma słabą pamięć. Wszędzie widzi przygodę i jest z natury wesoła. Towarzyska. Można na niej polegać jak na Zawiszy, dopóki nie wymaga to od niej zbyt dużego użycia sprytu.
Rodzina: Chyba już nie żyje, ale pozostał syn - Kryzys
Historia: Dotarła tu, gdy była bardzo młoda. Została wyrzucona ze swojej starej watahy, gdyż matka nie zdołała wykarmić całego jej rodzeństwa.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Szybkość: 22
Siła: 16
Zwinność: 14
Suma: 52
Imię: Marlena
Płeć: wadera
Wiek: dorosła
Stanowisko: zielarz
Cechy: jest tajemnicza i ma dosyć zawiłą osobowość. Stara się żyć dobrze z wszystkimi, jednak nie zawsze jej to wychodzi. Nie rozumie brutalności i nieszczerości świata teraźniejszego. Idealistka. Nie chce nikomu przyznać się do swoich zainteresowań.
Rodzina: został jej tylko partner, Ulryk
Historia: mieszka tu od urodzenia.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Szybkość: 12
Siła: 15
Zwinność: 13
Suma: 40
Imię: Deletja
Płeć: Wadera
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Bardzo pracowita i ambitna istota, aczkolwiek dosyć nieśmiała. W stosunku do obcych jest nastawiona neutralnie. Wciąż jeszcze zdarza jej się zachowywać jak dziecko.
Rodzina: Miała naturalnie rodziców, i jedną siostrę. Jej partnerem jest Marmałd.
Historia: Urodziła się w odległych stronach. Została wygnana ze swojej watahy z nieznanych przyczyn. Po pewnym czasie zagrzała miejsce w Watasze Szarych Jabłoni.
Ciekawostki: Wzory na jej futrze fosforyzują.
Umiejętności:
Szybkość: 15
Siła: 15
Zwinność: 12
Suma: 42
Imię: Gertruda
Płeć: Wadera
Wiek: Starsza
Stanowisko: Karczmarka
Cechy: Gertruda to wilczyca o surowym i nieugiętym charakterze, lecz pod twardą skorupą kryje się serce pełne ciepła i troski o swoich gości. Jest niezwykle doświadczona; życie w WSJ nauczyło ją radzić sobie w każdej sytuacji. Co za tym idzie, ma cięty język dla ananasów i cierpliwość do wieczornych mędrców, ale nie znosi głupoty. Uważa, że na szacunek trzeba zasłużyć.
Rodzina: Gertruda miała dużą wilczą rodzinę, ale większość z nich rozproszyła się po różnych watahach. Ma jednego syna, Wilara, który podróżuje po świecie jako wędrowny kupiec. Choć widują się rzadko, utrzymują ciepłe relacje.
Historia: Gertruda urodziła się w WSJ. Od wielu lat cała wataha zna ją głównie z tego, że prowadzi małą, lecz słynną karczmę. Jej przybytek stał się schronieniem dla podróżników, żołnierzy po służbie i wszelkich istot szukających odpoczynku i porady.
Ciekawostki:
- Gertruda potrafi przyrządzić najlepszy w watasze miód pitny, który rzekomo przyciąga nawet leśne duchy.
Posiada starą mapę WSJ, którą zna na pamięć. Mało kto zna te ziemie tak dobrze jak ona.
Plotki mówią, że w młodości była świetną łowczynią, choć sama nigdy tego nie potwierdziła.
Basiory:
Imię: Marmałd
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Jest poważny i odpowiedzialny, jednak nie brak mu humoru. Całym sercem oddany pracy na stanowisku szeregowca.
Rodzina: Matka - Gryka, siostry - Błarka i Szełka. Partnerka, Delta.
Historia: Tu się urodził.
Ciekawostki: Brak
Umiejętności:
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Jest poważny i odpowiedzialny, jednak nie brak mu humoru. Całym sercem oddany pracy na stanowisku szeregowca.
Rodzina: Matka - Gryka, siostry - Błarka i Szełka. Partnerka, Delta.
Historia: Tu się urodził.
Ciekawostki: Brak
Umiejętności:
Szybkość: 20
Siła: 35
Zwinność: 12
Suma: 67
Imię: Wasyl
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Prostoduszny i spokojny. Nie cierpi zmian. Niezbyt lubi towarzystwo wilków, które mogą ciągnąć za sobą przygody.
Rodzina: O rodzicach nic nie wie. Partnerka - Błarka, syn - Cień
Historia: Nie urodził się w żadnej watasze. Mieszkał razem z matką, ojcem, ciocią i czwórką rodzeństwa w niewielkiej jaskini w górach. Gdy podrósł, opuścił ich i dotarł tutaj.
Ciekawostki: Brak
Umiejętności:
Szybkość: 8
Siła: 25
Zwinność: 23
Suma: 56
Imię: Kryzys
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Skryty, jednak w głębi duszy lubi i potrzebuje towarzystwa. Stara się wszystkich zrozumieć i wszystkim pomóc, nie zapominając jednak o sobie.
Rodzina: Matka - Czereśnia, ojca nie poznał
Historia: Matka wychowywała go sama. Nigdy nie dowiedział się, kto jest jego ojcem. Mieszkał w WSJ całe życie.
Ciekawostki:
Umiejętności:
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Skryty, jednak w głębi duszy lubi i potrzebuje towarzystwa. Stara się wszystkich zrozumieć i wszystkim pomóc, nie zapominając jednak o sobie.
Rodzina: Matka - Czereśnia, ojca nie poznał
Historia: Matka wychowywała go sama. Nigdy nie dowiedział się, kto jest jego ojcem. Mieszkał w WSJ całe życie.
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość: 14
Siła: 15
Zwinność: 15
Suma: 44
Imię: Cień
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Szeregowiec
Cechy: Pogodny i prostoduszny. Kocha cały świat. Niestety, jest dosyć leniwy, boi się wader i obowiązków. Bardzo wrażliwy.
Rodzina: Matka - Błarka, ojciec - Wasyl, syn - Holnir
Historia: Tu mieszka od zawsze.
Ciekawostki: Brak
Umiejętności:
Szybkość: 5
Siła: 14
Zwinność: 8
Suma: 27
Imię: Holnir
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Stróż
Cechy: Byłby z niego czarujący samiec, gdyby nie fakt, że absolutnie nie interesuje go opinia innych. Będzie szedł do celu po trupach. Nie szuka partnerki na stałe, choć zdarza mu się kręcić w towarzystwie wader. Zwykle poważny i cierpliwy, potrafi dochować tajemnicy.
Rodzina: Matka zmarła tuż po jego narodzinach, ojciec to Cień.
Historia: Tu, w WSJ, się urodził, i tu najprawdopodobniej umrze.
Ciekawostki: Brak.
Umiejętności:
Szybkość: 12
Siła: 15
Zwinność: 33
Suma: 60
Imię: Ulryk
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Morderca
Cechy: To zdolna jednostka, ale potrzebująca dowódcy. Z zewnątrz dżentelmen, opanowany, odpowiedzialny i bezinteresowny, lecz w rzeczywistości podstępny, zachłanny wilk, pragnący czerpać z życia najwięcej, jak się da. Liczy się jedynie ze swoją partnerką.
Rodzina: Nieznana, oprócz partnerki - Marleny.
Historia: Podobno urodził się w dziczy, po czym został odebrany rodzinie i przez pewien czas wychowywany przez ludzi. Gdy dorósł, zbuntował się, zamordował opiekunów, po czym osiadł w WSJ.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Płeć: Basior
Wiek: Dorosły
Stanowisko: Morderca
Cechy: To zdolna jednostka, ale potrzebująca dowódcy. Z zewnątrz dżentelmen, opanowany, odpowiedzialny i bezinteresowny, lecz w rzeczywistości podstępny, zachłanny wilk, pragnący czerpać z życia najwięcej, jak się da. Liczy się jedynie ze swoją partnerką.
Rodzina: Nieznana, oprócz partnerki - Marleny.
Historia: Podobno urodził się w dziczy, po czym został odebrany rodzinie i przez pewien czas wychowywany przez ludzi. Gdy dorósł, zbuntował się, zamordował opiekunów, po czym osiadł w WSJ.
Ciekawostki: brak
Umiejętności:
Szybkość: 20
Siła: 16
Zwinność: 14
Suma: 50
Nie znamy innych wilków z WSJ!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz